یادگیری و عملکرد حرکتی (رویکرد یادگیری مبتنی بر موقعیت) ویراست چهارم - 2008
یادگیری و عملکرد حرکتی (رویکرد یادگیری مبتنی بر موقعیت) ویراست چهارم - 2008
500,000  تومان
وضعیت: موجود

یادگیری و عملکرد حرکتی (رویکرد یادگیری مبتنی بر موقعیت) ویراست چهارم - 2008

عنوان: یادگیری و عملکرد حرکتی (رویکرد یادگیری مبتنی بر موقعیت) ویراست چهارم - 2008
کد:
  • نویسنده: ریچارد ای. اشمیت، کریگ ای. ریسبرگ
  • مترجم: دکتر علی حسین ناصری

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

528


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543360


ويراستار:

رسول حمایت‌طلب


سال:

1393

چکیده :

ویراست چهارم یادگیری و عملکرد حرکتی مورد علاقه دانشجویان است. زیرا روش یادگیری مبتنی بر موقعیت، تحقیقات اخیر را بسیار پیشرفته‌تر ارائه می‌کند. در مقابل، اشمیت و ریسبرگ دانشجویان را به چالش می‌کشند تا نه‌تنها مفاهیم یادگیری و عملکرد را درک کنند، بلکه آن را از طریق روش مبتنی بر موقعیت به‌کار ببرند. تمرین‌دهندگان حرکتی که از روش یادگیری مبتنی بر موقعیت استفاده می‌کنند؛ مرتباً این سه سؤال اساسی را می‌پرسند: چه کسی (شخصی که یاد می‌گیرد یا عمل می‌کند)، کجا (بافتی که برای یادگیری یا اجرا وجود دارد)، و چه چیزی (کاری که باید یاد گرفته یا اجرا گردد). دانشجویان با کار کردن از طریق تمرینات مبتنی بر موقعیت، مسائل مباحثه‌ای و مطالعات موردی، یاد می‌گیرند که چطور سؤالات مناسب بپرسند، راه‌حل‌ها را مشخص کنند و جواب‌هایشان را با ارائه تئوری یا تحقیق اثبات کنند.
یادگیری و عملکرد حرکتی: یک روش یادگیری مبتنی بر موقعیت که چهارچوب اصول یادگیری مهارت حرکتی را مشخص می‌کند، مدل ادراکی عملکرد حرکتی را توسعه می‌دهد و به دانشجویان نشان می‌دهد که چطور مفاهیم یادگیری و عملکرد حرکتی را در موقعیت‌های واقعی مختلف به‌کار ببرند. ویراست چهارم این کتاب شامل دسترسی به منابع اینترنتی است و حاوی راهنمایی‌هایی برای دانشجویان همراه با فعالیت‌های آزمایشگاهی است که موضوعات را با استفاده از ابزارهای زیر به زندگی وارد می‌کند.

  • مفاهیم کلیدی، واژگان کلیدی و سؤالات مروری.
  • تمرینات مبتنی بر موقعیت که توسط دانشجویان حل شود، هر تمرین توسط دو دانشجو پاسخ داده شود، ارزشیابی هر پاسخ و چالش برای دانشجویان تا جوابشان به تمرینات را در ورقه‌های پیش‌نویس بنویسند.
  • فعالیت‌های آزمایشگاهی عملی که احتمالاً ممکن است چاپ گردد.

ویراست چهارم یادگیری و عملکرد حرکتی منبع ارزشمندی برای دانشجویان و اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی، خصوصاً گرایش رفتار حرکتی است که آخرین یافته های مؤلفان کتاب را به بیانی علمی و ساده ارائه می‌دهد.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT